Min assistent!

Idag har jag fotat i många timmar! Till min hjälp har jag haft den sötaste lilla hjälpredan!





Det gick verkligen jättebra och han är en sån tillgång när han vill vara med. Emil däremot... inte så hjälpsam, mer stjälpsam då.







Albin står och gör tummen upp bland några av alla grejer vi fotat idag. Jätte (JÄTTE!) mycket kläder, väskor, skärp och sjalar.

I kväll kom Davids bror, Jonas, med kina-mat till oss och han är fortfarande kvar. Efter maten gick dom ut och körde bilbana medan jag fick äran att lägga och göra i ordning en liten, ganska ilsk tvååring...



Så här arg blir man när man inte får sparka ner toarullen med foten när man sittet på toa...

Nu ska jag nana tänkte jag, det är en ny dag i morrn och jag har satt 3 olika falldegar till i morrn, som står i köket och jäser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0