Studion har fått en make over!

Idag har jag jobbat på ICA på förmiddagen och sen på eftermiddagen var jag på Blingcity och hämtade lite nyheter. Bla denna superfina jacka.



Visst passar mamma väldigt bra i den?

När jag kommit hem igen hjälpte David mig i studion. Vi fick satt upp 2 hyllor, sänkt en klädstång och hystat upp lite saker på loftet. Sen var det dags för mig att städa och snygga till, vad tycks?





Efter att alla kommit in, duschat och gjort sig i ordning så åkte vi till mormor & morfar på älgmiddag!! Det var supergott och vi kom hem med trötta och nöjda barn i kväll vid 21. Nu är det grus i ögonen på mig med och eftersom jag ska jobba i studion hela eftermiddagen imorrn så är det nog bäst att jag knyter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0