Våffelfika!



Idag har vi vart hos mormor på våffelfika. Jag lovade att hjälpa henne gå igenom work-out programmet som mamma ska hålla i nu i några veckor. På förmiddagen hade jag en fotografering i studion så då fick Emil vara hos mormor så länge och hjälpa till med påskpyntet...

I går spenderade jag massor med timmar i studion, både barn, familj och massa kläder. Sen blev det såklart en del kontorstid efter att jag fyllt minneskortet.

På dagen var vi hos mamma och åt överbliven (supergod!) älggryta och på eftermiddagen tog mormor & Morfarn hand om Emil medan dom stora grabbarna var på simskola. Jag fick faktiskt gjort mer än jag räknat med medan jag var ensam i huset!

I morrn ska vi förbereda för 2 stora tårtor som ska ner till sjukhuset i Halmstad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0