Slut!

Nu är jobbehelgen över för denna gången och jag ska erkänna att jag är ganska mör efter 12 timmars arbete. Jag började på kontoret i morse när David och grabbarna åkte på innebandy-cup. Det var en rejäl hög och det tog mig hela förmiddagen så jag hann bara precis byta om och köra om lilla papps med en paket innan mitt pass på Ica började.

I morrn väntar både kundbesök och fotografering, varvat med hämtning, lämning, matlagning och allt det där så jag har redan lagt mig faktiskt och hoppas på en god natts sömn!

Bjuder på bilder från vår mat i går. Ugnsbakade Mandelpotatis med svartkål och bacon, supergott!



Till kvällsmyset i soffan fick jag först Emil och när han somnat kröp Albin upp och gosade till han somnade!



Innebandy-cupen hade gott superbra och sen hann dom nästan bara hem innan det var dags att lämna Emil hos mormor & morfar och åka till simningen.

Men nähe, nu tar jag natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0