Tjejhelg, skogspromenad och paket!

Det har hänt en hel del sen sist. I helgen var vi i Göteborg med tjejerna och det var fantastiskt kul! Så kul att jag inte ens fick tagit några kort utan bara ett kort från söndagens frukost...



I går var jag en sväng i stan på förmiddagen och på eftermiddagen tog jag och barnen mormor med oss till skogen för att plocka mossa, lummer och kvistar.











På kvällen åkte jag och pappa till Gekås en sväng. Det är bäst att passa på innan det blir för knökat där inte...

Idag har jag varit med på en skyddsrond på jobbet hela förmiddagen och i eftermiddag har vi bakat, modellerat i marsipan och öppnat födelsedagspresenter. Martina & Milo var här i morse med paket till grabbarna som dom öppnade när Albin kom hem från skolan.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0