Förberedda!

I alla fall nästan klart. I morrn på förmiddagen får jag skicka ut familjen, städa i ordning det sista och laga maten, sen är det kalasdags!

Nu ikväll har jag förberett paketjakten och David hjälpte mig att så in sista paketet, det som står i garaget och krävde 3 rullar presentpapper...




I morse var jag, mamma & Emil och hälsade på Simon, Camilla och Michaels lilla guldklimp.





Vi fick smarrig frukost och efter bebismys åkte vi hem och drog igång bakstugan, två tårtor att göra klart!





När tårtorna var klara och middagen i magen gick jag, barnen och fönsterputsaren en runda. Barnen fick även hjälpa till med veden. Dom tjänar en peng och blir glada av att få hjälpa till.









David kom hem i tid och då tog jag Albin

med mig och åkte in till stan en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0