Ljuvlig höstdag!

Idag har det vart en väldigt fin höst dag. Men det var ju lite ostadigt i morse och Albin skulle på utflykt med skolan så då blev det regnställ och gummistövlar på. Jag och Emil hade en förmiddag inomhus och jag försökte jobba på kontoret, men det gick sådär. En viss liten man kommer stup i kvarten med sin filt och är "mammagosig"... Då är det dessutom helt omöjligt att motstå!












Efter att vi hämtat Albin stannade vi ute i trädgården och räfsade löv. Albin är jätteduktig och tjänade en femma för varje korg han tömde och jag hjälpte till och räfsa ihop högar.

Emil, jodå han var med men så värst mycket nytta av honom vet jag inte om vi hade...













När David kom hem åt vi pulled pork som stått på spisen hela dagen. Egentligen skulle grabbarna kört cross idag men Albin hade lite ont i huvudet och jag kom på att vi behövde åka till Gekås och byta hans skiddress innan det blev för sent och det fick tvunget bli idag, vi kan ingen annan dag i veckan och nästa vecka är det lov och då åker jag inte ditt frivilligt!

Vi hittade två olika jackor och fick gå och fundera en stund.






Vi fick till och med ta en fika för att fundera på det ordentligt och när vi var klara hade Albin bestämt sig för den röda.

Vi var hemma igen vid halv åtta så Albin la sig direkt och jag hann gosa lite med Emil oxå innan han somna.

I morrn blir det jobbe, Blingcity får nya pleasejeans som ska hämtas och fotas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0