On the road again!

Eller, just nu är vi ju inte på väg, nu är vi framme men vi är ute med husbilen. Jag har precis krupit ner brevid en varm och go liten trollunge längst bak i vår goa dubbelsäng.

I morrn är det dax för sista SMet i Sidvagnscross och i vanlig ordning är vi på plats kvällen innan för jag har oftast styrelsemöte då och idag var inget undantag. Dock kom jag några minuter sent eftersom vi stannade till och åt på en restaurang på vägen upp (vi är i Älvängen, norr om Göteborg), det är nämligen Davids födelsedag idag och lite lyx ska han ju ha!




Det var riktigt friskt ute i morse och i vanlig ordning så är det stört omöjligt att få på Albin en jacka, för honom är det fortfarade sommar, även om jag gjorde klart för honom att det är vinter temperaturer. Vi gick halva vägen var, en collegetröja, dunväst, mössa och vantar...






Eftersom jag fick äran att baka till mötet så passade jag på att koka nytt äppelmos och på det gjorde jag kryddiga mini-äppelmuffins med äppelmos, kanel, kardemumma och råsocker...


Jag fick stillat min bakabstinens redan i går med både bröd, frallor och äppelpaj!














Jag var dessutom på Blingcity och hämtade massa höstnyheter som mamma var så snäll och modellade så jag kunde fota. Dom bilderna hann jag inte bli klara med innan jag åkte, men många plagg var det....






God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0