Tjejkvällar behöver man!

Vilken kväll!
 
Jag hade så roligt i går, en riktig energiboost för själen.
Anna kom hit och sen cyklade vi tillsammans till Strömma.
 
Vi var massor med härliga tjejer som samlades i trädgården, sippade bål och satt på filtar på gräsmattan medan Pomp de lux försäljaren packade upp alla finfina kläder för visningen.
 
Vi satt ute i ett par timmar, åt snittar och kollade på kläder. Sen började det mörkna och vi gick in i värmen. Marina och Linnea bjöd på riktigt god soppa. Varm, mustig och perfekt när man suttit ute en stund.
 
 
Jag och några till stannade kvar och sov över.
Jag sov i rummet som heter "Signhild" och efter att jag haft ihjäl ett dussin envetna flugor så somnade jag som en stock strax efter 3...
 
Jag vaknade, som vanligt, redan vid kvart över sju men låg och drog mig en stund innan jag gick upp.
Jag gjorde i ordning en kopp te och gick ut en liten promenad runt kvarnen innan jag gick tillbaka och då hade dom andra oxå vaknat. Vi satt och pratade en stund på trappan innan vi gick in och fixade frukost.
 
Tack, underbara, underbara Marina & Linnéa för en riktig toppenkväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0