Ulligt och oemotståndling...

Eller hur?
 
 
Jag, Emil och mamma åkte och hälsade på min frisör, som fått dessa söta kattungar!
Det är Chinchillaperser och där är två ljusa (vitgråa) och en brunaktig.
Fluffiga, söta och helt underbara små dunbollar, inte helt lätt att slita sig vill jag lova!
 

David är lite sugen på en kompis till våran Kajsa, hon blir ju så ensam nu när vi åker bort någonstans och innan var det aldrig några problem, när vi hade två katter. Vi får väl se vad som händer.
Jag lovade mig själv att aldrig utsätta mig för det igen, för det var bland det värsta jag gjort, när Pyzen dog...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ähh så söta. Är dom till salu?

Svar: Ja, men där var två som skulle välja först och sen skulle dom komma ut på blocket till nästa helg, de/den som blev kvar alltså.
Charlotte

2013-09-05 @ 11:44:06
Postat av: Anna

ok, får kika där då,tack! vet du pris?

Svar: Njae, tror det var runt 4000:- kanske men jag är inte säker och hon som föder upp dom är väldigt noga med vart dom hamnar. Dom får inte bli utekatter, hon säljer inte till småbarnsfamiljer och man ska ha god kattvana bla.
Charlotte

2013-09-05 @ 15:52:06
Postat av: Anna

Vi har haft perser tidigare =) Synd för vi har 2 barn. Men då vet jag. Tack.

2013-09-05 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0