Inte som man tänkt sig...

Nä, du blev ju inte riktigt som jag hoppats om man säger så. Lite drygt en timme efter mitt inlägg började Emil kräkas...

Jag har världens bästa man, VÄRLDENS BÄSTA! Jag behövde inte göra någonting, han tog hand om allt, tvätt, upptorkning, hinkar, duschning, tröst mm medan jag höll mig på en annan våning och försökte allt jag kunde att hålla mig samman. Messade med mamma, googlade och servade lite med resorb och rena handdukar.

Vid två-tiden ville Emil ligga nere i soffan i stället så vi bytade och jag fick upp och la mig i sängen. Efter det kräktes han inte mer men jag lyckades inte somna fören vid fyra snåret ändå, trots hörlurar med musik i.

Vid sex i morse ringde klockan och det var dags för mig att ta firmabilen med släpet, lasta däcken och åka in och byta däck. Jo, jag gör i stor sett precis vad som helst för att slippa kräk, även köra runt med skåpbil och släp...

Det fick finfint och när jag kom hem igen så var Emil piggelin. Han drack resorb och var riktigt pigg. Jag tog ändå Albin med mig ut på en liten utflykt.

Dagen har varit helt ok. Min klippa i livet har stannat hemma för min skull och tagit hand om allt. Vädrat, städat, tvättat och torkat. Jag har insett att två barn är mer än tillräckligt...

I kväll kör vi lite såhär, whiskey i sängen...




Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är en klippa, svärsonen min.

2014-04-15 @ 21:11:21
Postat av: Hanna

Ja det är verkligen vidrigt där det där med kräk! Hoppas att ni är friska igen och att resten av familjen slapp eländet... Kram Hanna

2014-04-16 @ 20:08:37
URL: http://hannaliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0