Gotland!


6 underbara tjejer.
1 husbil.
Gotland runt på 4 dagar & 3 nätter.
Loppisar, Shopping, Bad i lagunen, Visby by night, Inredningsinspiration, Stenugnsbagerier, Gårdsbutiker, Vansinnig hetta och massa GOOOOD mat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter den vansinniga hettan fick vi alla svalkat oss ordentligt i den Blå lagunen och vi var nog alla sex, rörande överens om att just DET badet, den dagen var topp tre på hela resan. SÅ varma var vi nämligen.
 
Som ni kan se på en av bilderna ovan så lider jag något enormt och försöker svalka av mig så gott jag kan genom att stoppa en halvkall lokaflaska i bikinin, mellan brösten...
 

Gotland visade sig från sin absolut bästa sida och det var definitivt inte sista gången jag var där!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Denna resa kommer jag bära med mig länge, länge! Tack tjejer för några helt underbara dagar! :)

2014-08-06 @ 07:56:19
Postat av: Linnea

Supermysigt! En resa att minnas! (E så ledsen för att jag skymmer den fina solnedgången på en av de första bilderna, haha)

2014-09-02 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0