Konferens, sjukhus & tårtbottenbak!

Nu har jag landat i sängen efter ett par timmar på sjukhuset. Det är den där tjejmagen som spökar lite nu igen men det var inget allvarligt och när jag ändå var där så passade dom på att ta cellprov så slipper jag göra det, det var ändå snart dags.



Innan jag stack in till sjukhuset så fick jag bakat bottnar, massor med bottnar till en väldigt speciell tårta som ska dekoreras om några veckor.



Många äggskal blir det när jag sätter igång. Ett helt fack faktiskt!





Igår var jag iväg på konferens i Halmstad hela dagen med Handels och eftersom David var iväg på kvällen och körde pistmaskin så bäddade jag ner mig med ett glas vin framför tven.




Nu är jag helt slut, dags att säga god natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det inte var något allvarligt, tycker mamma.

2014-01-29 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0