Buzzat Gelésocker Multi‏

 
För några veckor sedan fick jag hem ett paket från Buzzador.
Jag har blivit utvald att Buzza Gelésocker Multi från DanSukker.
 
Jag har använt Dansukkers Gelesocker tidigare och vet att det funkar alldeles utmärkt. Men nu när jag fick hem det så har jag provat göra pannacotta.
 
Vaniljpannacotta
 
5 dl vispgrädde
1 dl Dansukker Gelésocker Multi
½ msk vaniljpulver
 
Blanda grädde, gelésocker och vaniljpulver i en kastrull och koka i en halv minut.
Häll upp i portionsformar eller glas. Ställ i kylskåp och låt stelna tills dom är helt kalla.
 
Detta är ett supersmidigt sätt att göra pannacotta och man kan variera i det oändliga med smaker!
Dansukker har massa bra recept!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0