Framme!

Här är snö, massor och det snöar för fullt!




Jag blev ensam kvar i stugan eftersom grabbarna stack iväg till backen när vi packat upp. Vi har inga giltiga liftkort än så jag valde att stanna hemma och fortsätta läsa paragrafer om arbetsmiljölagen. Dessutom föll det på min lott att börja med middagen och David hade visst glömt packa några saker (som ex tandborste) så jag misstänker att det kan ha haft med det att göra också.



Vi fick inte heller med oss kortet till tv så hela 4 kanaler har vi till vårt förfogande så jag har fastnat i soffan till hästhoppningen...
Egentligen är det ju toppen för min del, att vi inte har jobb eller tv kanaler att sysselsätta oss med för jag måste verkligen läsa på.




Bilresan fick jättebra. Barnen kollade på film, David lyssnade på Vasaloppet och jag läste. Vi stannade i Grums och åt lite innan vi körde vidare.

Barnen är väldigt rediga på det här med att åka långt. Ett stopp bara och inget gnäll alls.





Emil och jag hamnade ju iofs i en liten meningsskiljaktighet redan i Tvååker typ och det tog ju några mil innan han kunde övertalas att snyta sig så även han fick kolla på Shrek...

Nu ska jag återgå till min bok och salladen som väntar på att bli hackad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det nu riktigt härligt och åk gärna ett par åk för mig också! :) Kram kram!

2014-03-03 @ 08:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0