Det här med att sola...


Jag är ju ingen pressare egentligen, alls faktiskt...
 
Men i slutet av april, när det var så himla fint väder så passade jag på att vara ute en hel del.
Jag kunde konstatera att det är ju helt perfekt väder för mig att vara ute i. Sol så man får lite färg på näsan men inte sommarvärme så man håller på att avlida av värmeslag.
Det var sköna dagar på gräsmattan det.
 

Albin och Emil sprang även dom i shorts, foppa tofflor och bara överkroppar.
Det var vattenkrig, hoppa i studsmatta och gömma sig i mammas nytvättade lakan som hängde ute på strecket (just den leken var inte så uppskattad av mamman så senare fick tvätta om ett lakan eller två...).
 
Nu väntar vi såklart på sommaren så vi kan sätta upp poolen och ha lata dagar med smoothies, bad, lek och mormor på besök varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0