Skyddsombud!

 
Nu är jag klar!
 
Jag har haft bloggpaus igen märker jag :-)
 
Jag har varit på ett par dagars kurs igen och igår fick jag mitt intyg och min "pin".
Nu ska jag bara komma in i min roll som Skyddsombud på min arbetsplats.
 
Det är helt galet vad roligt det är att läsa och lära sig saker nu. I vuxen ålder menar jag.
Jag har alltid älskat skolan, i alla år , men det här är ju något helt annat. Jag har lärt mig så himla mycket det här sista halvåret och alla kurser jag varit på har varit otroligt lärorika och inspirerande.
Massor och åter massor med härliga människor har jag lärt känna och att utbyta erfarenheter från våra olika arbetsplatser är otroligt givande.
 
Jag har tagit ett skutt i min egen personliga utvecklig också och vet med mig att jag har en hel del att jobba med och det är också väldigt roligt. Familjen stöttar mig på bästa sätt och det är inte alltid det är helt lätt att få ihop det med barnvakter och alla andra praktiska saker men det går och det är jag så tacksam för.
 
Jag kan inte göra något halvhjärtat.
Jag går "all in" i allt jag gör.
På gott och ont ibland och därför får en del saker stå lite tillbaka när jag är helt uppe i en sak. Men det löser sig det med och nu har jag massa roliga saker att se fram emot i vår/sommar och sen nya projekt och utmaningar till hösten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0