Helt galet!

Jag har ju jobbat helt med Handels nu i veckan och sen är det min helg på ICA och nästa vecka åker jag på kurs till Runö, utanför Stockholm. Ja, det är lite mycket nu. Bjussar på en bild på några av mina fantastiska kollegor på Handels.




Efter jobbet idag tog vi hand om varandra. Sagoläsning i soffan, kinamat och sen lite bamsefia innan kvällsbadet.



Sen är det ju val i morrn! Jag har redan röstat för jag jobbar ju till 21.15 i morrn så det var liksom lika bra att få det gjort.



Gjorde Svts valkompass och såhär såg det ut. Mycket nöjd måste jag säga. Fick även en länk från vår vice ordförande i avdelningsstyrelsen om att göra ett test för att se vilken tidigare minister man är mest lik (åsiktsmässigt) och jag blev...



Anna. Dessutom på årsdagen.

Nu ska jag sova, mer jobb i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0