Årets första sol!


Jupp. Idag har jag suttit en stund och gottat mig i solen. Egentligen hade jag behövt fixa lite inne men mensvärken tog över så jag vilade lite. 

Sådär lite som man kan vila, ute i en solstol, med en fyraåring som vattnar överallt. 


Det var ruskigt skönt ute och det är precis såhär jag vill ha det om jag ska vara ute i solen. Sommarn är för varm, men våren, då kan man sitta ute och inte förgås av värmen. 

När Albin kom hem fixade vi smoothie och fika i solen innan grabbarna fortsatte leka som galningar ute.


Nu i kväll har jag varit iväg och tränat så morfar har varit hemma med grabbarna medan David var ute på motorbanan och gjorde sista delen i en utbildning han gått. Morfar hade gjort ett kanon jobb och när jag kom hem var båda grabbarna duschade och tandborstade så det var bara att stoppa dom i säng. 

Efter att dom somnat tog jag en välbehövlig dusch och sen landade jag här i sängen, där jag ligger än och troligtvis inte kommer lämna innan i morrn bitti. 

Solen verkar ha tagit rätt ordentligt idag förresten... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0