Det här med att hålla sig vaken...


Det är inte vår starka sida här hemma på Sandgatan... Den här bilden tog jag på Albin mitt I Gladiatorerna.  Han tvärsomnade ganska snart efter att det börjat och inte i någon vidare skön position ser det ut som. 

David somnar ofta i soffan och Emil sover i bilen. Sååååååå, det är väl jag i den här familjen som inte somnar när som helst. 

I kväll har jag och David varit ute och ätit på Lorensberg. Jag hade ett litet presentkort och David hade ordnat barnvakt en sväng. Så när jag kom hem från jobbet gjorde jag mig i ordning direkt, sen fixade vi barnen och så kom morfar och passade lite. 


Denna söta duva har ju extremt lite med blogginlägget att göra men den satt så fint på parkeringen utanför jobbet och badade så jag vet tvungen att fota den. 

I morrn jobbar jag igen, sista dagen på denna jobbehelgen men veckan som kommer bjuder på jobb hela veckan lång. 


Så jag håller tummarna för lite sånthär morgongos även i morrn... 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken gullig duva! :-)

2015-04-25 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0