Det knäpper...

Ja, i mitt öra.
 
För några veckor sedan hade jag lite ont i örat, typ i samband med att jag hade sjukt ont i halsen.
Tänkte att det hängde ihop lite granna, som förra gången när jag hade halsfluss så hade jag ju även öroninflammation på ena örat och en släng av bihåleinflammation.
 
 
Det liksom knäpper och håller på i mitt vänstra öra nu.
Det gör inte ont men det är ju lite obehagligt att det "knäpper", någon som vet vad det kan vara?
Det gör ont om jag blir kall...
 
Idag har jag varit på Avdelningen (Handels) och jobbat. Jag och en handledare till har planerat en kurs vi ska hålla nästa vecka. Den handlar om Arbetsrättslagarna. Det har varit en givande dag.
Emil körde jag till farmorn och Albin har varit i skolan igen. 
 
I kväll sammanstrålade vi alla fyra samtidigt hemma men vi hann inte med mer än lite kramkalas innan David och Albin gav sig iväg till crossbanan för träning och jag och mini gick in och ordnade kvällsmat.
Sen blev det bad och soffmys innan de stora grabbarna kom hem.
 
 
I helgen fick vi även hämtat hem vårt sommarboende!
 
Ja, nu bor vi ju inte där hela sommaren men vi försöker verkligen komma iväg lite då och då, när vi hittar tid.
Vi har båda alldeles för mycket att göra för att kunna boka och komma iväg på hela veckor.
I dagarna är det dags för mig att packa den,
Albin ska på träningsläger i helgen så den ska redan invigas för i år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0