En solig dag igen!

Jag ska strax bege mig iväg till Jobbet men innan det måste jag ju visa vilken dag vi haft!
 
 
På förmiddagen promenerade jag och Emil bort till mormor för en kopp kaffe eller två och det var ju helt underbart! Jag fick dammat av mina flipflop och det var dårakt inte för varmt!
 
 
Vi stannade där en stund innan det var dags att bege sig hemåt för att laga lite lunch och fortsätta vara ute och få lite sol, ljus och friskluft.
 
 
På vägen hem tyckte Emil minsann att det var sommar på riktigt så han slängde av sig t-shirten han.
 
Vi satt ute och åt lunch idag, jag och min minsta. Sen kom Albin och han har bara varit inne och gått på toa, annars är ungarna ute tills det blir mörk. Som vanligt denna tiden på året.
 
Jag har kokt lite rabarberkräm som vi ska ha till kvällsmaten innan jag åker och jobbar. Sen borde jag hinna med att packa oxå, för i morrn åker jag iväg på konferens ett par dagar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0