Härliga annandag!

 
Vilken annandag vi fick!
 
Jag och grabbarna sov till vi vakna (vilket alla säkert kan räkna ut, inte är så himla länge...).
David var iväg och jobbade på morgonen men kom hem och sällskapade mig med en kopp kaffe till frukosten, sen åkte han iväg igen. 
Grabbarna hann bara precis sätta i sig frukosten innan dom skulle ut.
Vädret såg ju varmare ut än va det var så lite varma kläder fick gå på.
 
 
 
Sen var dom ute och grejade tills det var Dags för Albin att göra sig fin för kalas.
David kom hem lagom till jag skjutsade bort Albin och som ni kan se på bilden överst så passade vi på att grilla korv till lunch idag. Jag har suttit ute i solen större delen av dagen och hoppas ha fått lite färg på min bleka nuna.
 
Efter kalaset fixade jag lite smoothie till oss och sen klädde vi oss varmt och åkte till Strömma och tog en fika i solen. Samma sak som alltid, supergod fika och barnen vill aldrig åka hem.
 
 
Idag var vi dessutom inne i affären en sväng och tjingade på Anna som stod där bakom disken, lite sådär kallröd om nosen, men ändå väldigt glad. Och vem skulle inte vara glad om man fick gå runt där inne en hel dag och kika på allt fint!
 
Nu ska jag kila ner i köket och baka ut tunnbröd som jag satte deg till för en stund sedan.
Bäst att passa på medan alla grabbar fortfarande är ute, annars vet man aldrig vad som händer, här är alltid någon framme och tar en liten smakbit av vad som än bakas/lagas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0