Heldag i Göteborg!

Vilken dag vi haft!! 
Helt underbar, magisk nästan!


Och jag har åkt tåg! 

Jag blev upphämtad hemma vid kvart över åtta, vi hämtade Anna på vägen och åkte till stan och stationen. Tågresan gick finfint, även om jag absolut föredrar bil.

Fika/frukost på Starbucks när vi kom upp. 
Shopping och sen lunch i linne på en underbar uteservering. Restaurangen hette Barabicu och hade helt fantastiskt god mat och gott Rosévin...

Anna hade lite att göra mitt på dagen så jag och Marina tog en extra kaffe och satte oss på en annan uteservering medan Anna dukade upp jobbet inne på fiket. 


Mer shopping, shopping och shopping.

Sen fick vi vila lite till och pausa på en uteservering till. Hallonsmoothie, citronmarängpaj, morotskaka, cider och mer rosévin... 


Dagen försvann i ett nafs och strax efter sju i kväll tog vi tåget hem och blev hämtade på stationen. 
Jag gick och duschade direkt och nu ligger jag i sängen. Totalt dödstrött men supernöjd med dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0