Intensiva och fantastiska dagar i Stockholm!

ar varit iväg på konferens med avdelningsstyrelsen i Stockholm i ett par dagar och det har varit galet roligt men intensivt och massor med information att ta in.


Det var väldigt dimmigt på morgonen när jag körde ifrån Tvååker för att hämta upp mer folk för vidare färd till flygplatsen i Halmstad.

Jag är ju verkligen inget fan av att flyga eller åka kollektivt över huvud taget men jag fick sitta bredvid en av mina närmaste kollegor och det 
gick jättebra. 

Vi har haft ganska tight schema men det har varit otroligt effektivt och välplanerat.


En förmiddag fick vi träffa Susanna Gideonsson, Handels Förbundsordförande. 
Det var riktigt bra och Sanna är en klok och förnuftig kvinna. 


Som jag visade i går så har vi även besökt Riksdagen. Det är andra gången för mig, på bara en dryg månad, det ni!
Denna gången fick vi sitta på åhörarläktarn betydligt längre och titta på en utfrågning. Bland Statsråden som var med i utfrågningen satt bla Aida Hadžialić, från Halmstad. Hon är Sveriges yngsta minister genom tiderna och vi fick en stund tillsammans med henne och hennes sakkunnige innan utfrågningen. 


Innan vi åkte hem åt vi på Starbucks... 


Som sagt, det har varit en otroligt givande konferens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0