Jobb med flex...


Alltså dessa båda! 
Dom är ju helt fantastiska och idag var sommarn tydligen kommen, Albin tog shorts och linne på sig, bara... 

Idag vaknade ungarna vid strax efter sex och David var faktiskt kvar hemma och i sängen då, det händer ju nästan aldrig! Så jag bestämde mig för att fjäska lite för grabbarna och göra Amerikanska pannkakor till frukost. 


David åkte och jobbade och jag tog kaffekoppen med mig upp på kontoret. Löneprogramet är uppdaterat och väldigt olikt det förra, gamla, invanda Löneprogramet... Jag slet verkligen mitt hår där ett tag tillslut fick jag till det. Så bokföringen, lön, moms och massor med fakturor är äntligen klara och jag kan åka på konferens i veckan och vara lugn.


Koppen köpte jag ute i Marinas nyöppnade butik i Strömma!

Sen fick vi flexa ut lite. Det var fint väder och både jag och grabbarna behövde gå ut. 
Det var riktigt skönt där det var lä och jag pressar på utan axelband inför sommarn...


Albin och Emil hade hur mycket grejer som helst för sig. 

Gos och kramar tex...



Vi var ute bra länge och sen fick jag kila in och fortsätta med pappershögen medan grabbarna var ute.  Pappan jobbade ganska sent idag så vi gjorde oss ingen brådska att bli klara i tid och sen fastnade vi framför en mysig film på Disney Channel som vi kollade på allihop. 


Nu sover barnen sedan en bra stund och jag tänkte hänga på och göra desamma. I morrn har jag en heldag i Göteborg inplanerad...

Kommentarer
Postat av: Nina

Har följt din blogg länge och du verkar vara en klok kvinna med vettiga åsikter förutom på en punkt och det är solningen är du medveten om att Malignt Melanom (hudcancer) ökar mer och mer och risken ökar dramatiskt om man upprepade gånger bränner sig i solen men också ju mer man utsätter huden för solen
för mig känns det helt vansinnigt med bilder som visar hur du fullständigt bränner sönder din hud tänker du nånsin på vilka konsekvenser det troligen kommer att få?

jag och många andra följde Sabinas dödskamp mot Malignt Melanom för några år sedan en kamp hon förlorade tyvärr och jag tycker du borde läsa hennes blogg från början där man får den osminkade sanningen om hur hemskt det är att dö i hudcancer
kanske kan det får dig att tänka om och värdera livet lite högre??

själv är jag mycket försiktig i solen hög solskyddsfaktor alltid och väljer alltid skuggan och är inte ute mer än nödvändigt
och Sabina fick mig att inse att jag är rädd om livet och jag vill inte dö på grund av ett ohälsosamt solande

http://mittlivsabina74.blogspot.se/

http://www.1177.se/Tema/Cancer/Cancerformer-och-fakta/Cancerformer/Hudcancer-malignt-melanom/

2015-04-21 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0