Throwback Thursday!

Jag och Johan.
 
När jag gick igenom fotoalbumen på påsk, hemma hos mamma och pappa så är det väldigt klart.
Johan är med på många bilder. Väldigt många bilder. Typ jättemånga bilder.
Vi har liksom hängt ihop hela uppväxten.
 
Vem hade jag varit idag om jag inte vuxit upp tillsammans med honom?
Som vi har lekt! 
Vi har hittat på hur mycket saker som helst! Hela skolgången har varit så trygg för mig, Johan fanns ju alltid där. Varje gång vi skulle börja skolan efter sommaren till exempel, så hade jag ju alltid Johan.
 
 
Här är vi bara några veckor gamla. Det skiljer bara 21 dagar på oss.
 
 
Detta är hemma hos oss, i köket.Min barnstol kunde förvandlas till stol med bord på hjul och eftersom Johan inte riktigt gick här men jag gjorde det, så fick jag väl putta runt honom.
 
 
En av alla gånger vi sov över hos varandra.
 
 
Midsommarfirande i Björkäng.
 
 
Jag kan vara ute och segla i minnet här, men jag tror att detta är någonstans i Halmstad. 
Vi var iväg en dag, med mamma & pappa. Kanske något äventyrsland?
 
 
När vi blev lite större hade vi hästarna gemensamt och här är vi ute i sommarkvällen och rider.
 
Jo, men Johan alltså. Vilken stor del av mitt liv han alltid varit.
Bästa uppväxten någonsin!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Gud så urgulliga ungar.

2015-04-30 @ 16:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0