Att ha blivit redigt blöt!

Jösses va det regnade idag på förmiddagen! 
Jag fick skjutsa Albin till skolan och när jag lämnade Emil på dagis (han skulle med på utflykt till återvinningen) så kom jag hem dyngsur trots regnjacka och gummistövlar. 





Skickade bilderna till David när jag kom hem för han skrev till mig att han var blöt ända in på kallingarna redan innan frukost! 

Jag fick till svar 
- Vilken söt fru jag har!


Här är alltså den söta och mycket blöta frun.

Regnet fortsatte till och från hela dagen och medan jag har bakat tårta så jag ungarna mest lekt inne. Dom var ute en sväng när det regnade som värst och hoppade studsmatta i badbrallorna men tillslut blev det nog lite kallt och dom kom in och stannade inne.


Jag fick finfin post idag med. 

Kommentarer
Postat av: Per Jansson

Hej!
Borde ha varit torr i höga stövlar.
MVH Per

2020-05-20 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0