Förberedelserna fortsätter!

Idag har jag, på stränga order av frisören, tonat håret. Eller, alltså, inte jag!  Givetvis tog jag min lilla paket toning med mig bort till mammsen. Så hon har ju såklart hjälpt mig. 

När jag ändå var där så passade jag på att prova klänningen igen och jäklar va den sitter bra nu! Ett tag att den väl hårt men nu börjar det ordna till sig ordentligt. 

Innan det, så har vi varit mest hemma faktiskt. Jag har haft lite att rodda med. Grejer att beställa, mail att skicka, möten att boka och sånt. 

Barnen har lekt! 
Massor, hela dagen och jättebra tillsammans. 



Här leker dom en vanligt förekommande lek hemma hos oss. Dom kallar den "Jakob och Hubbe"...

Sen var det dags för Albin att åka på kalas till två av sina klasskompisar. Det var poolparty på G, så det packades nyinköpta badbrallor, handduk, vattengevär och givetvis presenter!


Min fina kalaskille!

Emil hängde i poolen igen, för hundrade gången idag, när Albin stack på kalas. Det är så roligt att se honom när han badar. Helt galen i vatten och hellre under vattenytan än över... 



Men han är lite kallare av sig så han behöver en nyligen torktumlad handduk och en varm mammafamn att krypa in i när han är klar.



Har man tur kanske man får sig en liten kindpuss och ett "jag älskar dig mamma"

Nu är det sådär sent igen och jag borde sova. 
Natti... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0