Inte riktigt lika blött...

 
Idag på morgonen satt jag till och med ute en sväng och tog en kopp kaffe.
 
Det har ju inte varit helt torrt iofs men en aning torrare än igår.
Vi cyklade till dagis, skola och affären idag. 
Emil börjar ju på riktig nästa vecka så jag frågade om han fick lov att komma på en liten "inskolning" efter att ha varit hemma i tre månader och då fick han komma en sväng idag. 
 
Jag passade på att handla lite och komma ikapp med min egen bokföring som liksom hamnar underst av någon märklig anledning, hela tiden.
 
Nu har jag suttit och kikat på vinterskor till barnen och blir sådär lite ledsen att crocs inte längre levererar till Sverige, deras vinterkängor har ju varit så fantastiskt bra!
 
Jag ska kila ner och äta lite innan det är dags att ta emot grabbarna som är iväg på crosskolan och jag gissar att det är duktigt lerigt där ute idag så det får förmodligen bli raka vägen in i duschen med alla tre (här kommer uteduschen vi fick i bröllopsbresent extremt väl till pass sen, när den är inkopplad...).
 
Just det! Jag har ju bakat tårta nu igen, mitt söta lilla kusinbarn Leia fyller 5 år idag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Tårtan var jättegod och så otroligt fin. Leia var lyrisk när hon blåste ut ljusen. Jag fick med en bit som jag tar med till jobbet i morgon :-)

2015-08-26 @ 22:35:24
Postat av: Ulrika

Crocs har en butik på Emporia i Malmö

2015-08-31 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0