Throwback Thursday!

Eftersom att vi nu närmar oss det där bröllopet så måste jag ju bara slänga in en Throwback Thursday bild från vår förlovningsdag.
 
 
David är ju en överraskningarnas man så jag hade givetvis ingen aning om att det var det här som väntade mig när jag slog up mina ögon på julaftonsmorgon 2004, alltså snart 11 år sedan.
 
Han bettede sig lite märkligt den där morgonen och propsade på att jag skulle öppna ett paket hemma på morgonen, vilket jag inte alls var särskillt villigt inställd till. Jag håller hårt på mina invanda traditioner och här skulle då inte öppnas något paket!
 
Jag fick ge mig, under vissa protester givetvis och säkert en och annan blängande blick.
 
Innanför julklappspappret satt den lilla lappen, med ett rim på och sen inne i asken var där två vackra guldringar, graverade och klara. Den där ringen har jag inte haft av mig många dagar i mitt liv och snart har jag en till...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0