Att ha lite tight om tid...

Ja, det är lite snålt med tid just nu så jag hinner med allt jag skulle vilja men jag kastar in ett litet inlägg här i varje fall nu, precis innan vi ska göra oss i ordning och åka till jobb och mormor.
 
Ja, för Emil tyckte minsann att han kunde ta jullov redan nu när mormor hade semester och han ville mer än gärna hjälpa henne med julstädningen istället för att vara på dagis. Mormor hade inget emot att få ett väldigt pratglatt litet barnbarn i följe i julstädningen så så fick det bli.
 
Igår var jag iväg nästan hela dagen i Halmstad. Det var avdelningsstyrelsemöte och sen på kvällen var det julbord. Det var mitt första julbord för i år men inte det sista för i morrn, direkt efter jobbet så drar vi till Strandbaden tillsammans med Vin & Vax-tjejerna och deras män, för världens snabbaste julshow och såklart, julbord!
 
 
Jag har inga bilder att visa så en julbild från 2013 får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0