Dan före dan före dopparedan!

Och idag har vi pysslat vidare!


Det bidde pepparkakor! 

Vi började dagen med att lämna av Emil hos mormor. Han ville inte alls följa med in till stan. Vi hade klipptid för Albin. Han bidde så himla julefin (se bilderna ovan)!

Sen körde vi om Coop och Bertilssons Hembageri. Jag ringde nämligen i morse och kollade om jag fick lov att köpa lite flytande vört och det fick jag! 

Vi hämtade Lillebrorsan, åkte hem och lagade middag och sen satte vi igång med pepparkaksbaket. Det var i full gång när David kom hem från jobbet och efter att det var klart och vi ätit kvällsmat så blev det glögg, Kalle Ankas julfilm och granklädning!


Alla hjälps åt och Emil gick all in och tog det hela väldigt seriöst.

Nu i kväll har jag skållat råg inför vörtbrödsbaket i morrn! I morrn ska även klapparna packas ner, gröten ska kokas och uppesittarkvällen hos mor och far väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0