Det bidde en hemmadag idag med...

 
Men båda grabbarna har varit hyfat ok idag.
 
Albin vaknade tidigt idag, han har en jobbig hosta och blev väckt av den. Vi klev upp ganska tidigt, jag och Emil också, så vår dag har varit ganska lång. Förmiddagen gick ganska snabbt, jag hade jobb på kontoret och båda grabbarna skötte sig jättebra, inget bråk alls, bara lek och det är underbart att lyssna på.
 
Efter middagen fick Albin lite ont i magen och behövde vila och det är totalt omöjligt att få någon vila när Emil är hemma så jag och han åkte till affären så länge. Det var tydligen alldeles fullt tillräckligt med tid för vila, för han ringde och frågade vart vi tagit vägen (kan även ha berott på att han beställt en dammsugare till fikat och var sugen på den).
 
Sen kom jag på i all hast att vi måste ta tag i att göra julkorten för nu jobbar jag i tre dagar och sen är det visst födelsedag på G så det var tvunget att få gjort idag. Nu kom jag ju inte på det innan det börjat bli väl mörkt ute men det fick bli som det blev!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den där stackars katten fick visst också vara med på ett hörn :-)
 
Nu ska jag krypa ner brevid min man, krypa långt in i hans famn och kolla på Grey's Anatomy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0