Throwback Thursday!

Nu har jag grävt lite i arkivet igen!
Och med arkivet menar jag ju såklart fotoalbummet.
 
 
Denna bilden alltså!
 
Skitmörk och egentligen ganska dålig men vilka minnen den frambringar!
 
På bilden är det alltså jag och min kusin Anders. Vi står på bryggan ute i skärsjön, sent som attans en sommarkväll och shamponerar håret (!). Vi gjorde ofta det då. Åkte iväg och tog sena kvällsdopp i skärsjön. Det var nästan alltid Björklunds idé, att åka och bada och ingen av oss andra var sena att hänga på. Fast alla av oss badade ju inte, men jag har alltid älskat att bada och det var ju fantastisk att bada så sent. 
När det äntligen börjat svalna av och man kunde njuta av livet igen (jo, jag gillar ju som bekant inte värmen).
 
Så alltså, denna Throwback torsdagen bjuder jag på urusel badbild som alltid får mig att le. Kan nog vara taget 1998 tror jag och jag ä rätt säker på att det är Björklund som håller i kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0