Årsdag!

Idag är det ett år sedan på dagen som David gick ner på knä mitt i köket, en seneftermiddag och frågade mig om jag ville gifta mig med honom. Med ring och allt.
 
 
 
Sketen och dann var han men han är liksom det vackraste jag vet ändå.
 
Denna dagen har jag firat med att åka till Göteborg ihop med lilla mammsen och hämta hem ett stycke brudklänning!
 
 
Jag har några små grejer jag ska fixa med den och sen kan det få bli augusti om det vill!
 
I kväll har världens absolut bästa, långåriga hårdrockskompis varit här, tillsammans med underbart söt sambo och vi har haft en fantastisk fotografering ute i det gröna, men det kräver nog ett helt eget inlägg tror jag. 
Och dessutom börjar det bli sent och jag är lite trött så jag tror jag ska knalla i säng.
I morrn fortsätter bröllopsbestyren nämligen...

Kommentarer
Postat av: Ida kusin

Så spännande med klänning och allt! nu börjar det närma sig... :D ska bli så kul!

2015-08-02 @ 20:11:57
Postat av: Ida kusin

Så spännande med klänning och allt! nu börjar det närma sig... :D ska bli så kul!

2015-08-02 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0