Finbesök!

Ja, det blir lite tunnt på bloggen just nu känner jag men vi har finbesök på västkusten i några dagar som jag vill passa på att umgås med och ro om.

Jessica, som jag lärde känna i mars när jag var uppe i Stockholm på Runö och gick insikter, är nere och hälsar på. Hon bor hemma hos Hårdrockaren och Mariana och vi har passat på att umgås mycket nu när hon är här. 

Jessica bor i Borlänge annars.
Hon kom ner i måndags så då tog jag David med mig till Falkenberg och så träffade vi Jessica, Hårdrockaren, Mariana och Mackan hemma hos dom innan vi gick ner till Bratt och kollade på The Felix. 
I tisdags var dom här och grillade, badade och lekte lite och igår var vi återigen på Bratt och käkade grillbuffé tillsammans.
Idag åker hon hem till Dalarna igen men jag hoppas hon kommer här om och äter frukost med mig innan hon åker. Kanske tar hon hårdrockaren med sig oxå.


Mariana, jag och Jessica. 

Idag laddar jag om för klassåterträff med min klass från gymnasiet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0