Provbakat!


Söta cupcakes!

På förmiddagen idag har jag bakat cupcakes med lite olika fyllningar. Jag passade på idag när jag visste att vi väntade fikasällskap.

Sen ordnade jag och grabbarna middag. Det var nog sista potatismoset nu innan hösten. 
Det är tappra killar vi har minsann, dom badar fast det är ganska... hmmm... friska temperaturer vi har i poolen ibland. Idag var en sån dag, det var nog inte så varmt för det bidde blåa läppar och väldigt skakigt.

Jag lämnade barnen hos mormor och åkte in till stan, hämtade upp min blivande bättre hälft och så körde vi ner till stationen och hämtade Gitte, vår vigselförrättare. 

Vi har haft en givande eftermiddag med besök på Rönnås, genomgång av viktiga saker och fika med små, goda cupcakes. 

Nu kan jag lägga ytterligare en sak bakom mig och somna gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0