Städdag!!

Idag har jag städat, som en tok! 
Inte bara jag. När ungarna kom hem gick dom in i samma härliga städ-mood.


Lekstugan fick sig en omgång!

Jag har som sagt inget smaskigt alls att bjuda på från idag. Jag har städat hela dagen men David och barnen var på Backabanan i Skene och tränade cross. 




Snodde lite bilder av David. 

Igår hade vi fullt upp och på kvällen kom Oscar & Mariana och grillade, badade och umgicks.

Eftersom jag är vansinnigt trött av allt städande så skickar jag in bilder från igår och säger god natt tror jag. 





Sommarkvällar när dom är som bäst! 




Jag och Emil var ensamma en stund på dagen. Poolstädning och förmiddagsfika! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0