Ute, ute, ute och UTE!!

Idag på morgonen gick vi ut. 
I kväll gick vi in. 
Där emellan har vi varit ute! 


Vi började med frukosten på altanen... 



Sen har det badats. Poolen fick besök direkt efter frukost. 


Jag fick ett ryck och gick loss med högtryckstvätten. (Ja, man undrar ju vad som hänt, igår gräsklipparn och idag högtryckstvätten...) 



Mer bad. 


Lunch på altanen. 


Ännu mer bad... 

Sen fick jag för mig att vi skulle åka till stranden. Sagt och gjort. Jag bryggde kaffe, packade vatten, frukt och extra badkläder. 

Vi stannade på Gööks och ungarna fick köpa fika med sig och sen åkte vi ner till Björkäng.
Jag glömde givetvis mjölken så kaffetermosen släpade jag på i onödan. 



Vi kom ner. Grabbarna började leka igen och jag proppade öronen fulla med sommarprat.






Grabbarna ville inte åka hem. Ljuvligt väder! 

Vi åkte ju givetvis hem tillslut.
Åt tacos på altanen och badade lite mer i poolen.
Sen var det tvunget att stoppa Emil i ett bad, han hade sand överallt! Speciellt i håret... 

Vi skulle städa och packa husbilen idag men ingen av oss orkade det bör barnen somnat så vi gick och la oss vi med. Det hinns säkert med i morrn ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommer i morgon om ni är hemma.

2015-07-01 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0