Vatten är alltid roligt!

 
När jag gick upp på morgonen så sovdes det väldigt märkligt i huset. Emil låg brevid mig, Albin hittade jag på golvet, på mattan och Kajsa på mattan på toa...
 
Idag på morgonen hade Albin fått nog av att vara hemma och leka med sin lillebror tydligen så han ringde till sin kompis Oscar. Tyvärr var Oscar redan iväg på andra äventyr så då tog han och cyklade bort till mormor och morfar. Där finns det då alltid att göra...
 
 
Hjälpa morfar med häcken till exempel och klättra i gigantiska träd...
(Jo, sen var det ju det där med mormor som fotograf... och visst är det väl hennes finger vi ser högst upp till vänster i bilderna?) Jag får ju finfina uppdateringar på messenger när pojkarna är med henne och det uppskattas högt!

Jag och Emil hade att pyssla med under dagen, lägenheten skulle städas ur, lunch skulle lagas och lite papper skulle vändas på, på kontoret. Sen kom ju Albins kompis Oscar hem och fick reda på att Albin ringt och sökt honom och då kom han bort så jag ringde hem Albin och sen var leken i full gång. 
Leka med vatten är ALLTID roligt tydligen.
 
 
 
Hoppa studsmatta med vattenspridaren under.
 
På kvällen kom mormor och hämtade grabbarna för en liten kvällspromenad i Tjärby.
Även här hade ju mormorn kameran framme på telefonen, som tur är!
Kolla vilka fina ungar!
 
 
 
Nu är båda ungarna duchade och lagda i säng efter noggran fästingkontroll.
 
I morrn är det träningslägersdags igen och en tid hos frisören bokad för båda grabbarna...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0