Att ha firat midsommar!

Även i år på bästa sätt. 
Hos mor och far, med bror och svägerska (min moster Eva var dock saknad) ätandes alldeles nyupptagna Early Puritan (mjölig sorts färskpotatis) och precis så mycket jordgubbar att det nästan sprutar ur öronen. 


Jordgubbar och grädde. Bästaste! 

Mamma jobbade till strax efter kl 18 så vi kom tidigare och hjälpte pappa lite (som om han behövde det...).

Barnen fick i uppdrag att inte smutsa ner sig INNAN maten och innan mormorn kom hem. 



Om det gick bra?  Inte så värst... 

I kväll har vi spelat spel och konstaterat att jag och min bror inte är lika på en enda fläck (möjligtvis någon liten hörntand i så fall...) och det samma gäller för mina ungar, totalt olika!


Det bidde sent för barnen och dom somnade gott för en liten stund sedan när vi kom hem efter spelandet. 

Nu blir det sömn, även för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0