Galna vattendjur!!

Jösses alltså!  Nu vet jag varför det är David som hänger med ungarna på simskolan.
Dom är ju helt tokiga! Båda två! 
Den store är ju galen, men med förnuft.  Den där lilla spelevinken vi fick sist, han är ju fullständigt makalös! Jag visste att jag alltid varit tokig i vatten och helst varit under vattenytan så mycket att går. Att även dom generna bestämde sig för att få i arv kunde man ju ge sig sjutton på... Dessutom med lite total orädsla på det, så har vi en absolut galen Emil i en bassäng! 

Några bilder från simhallen bidde det inte. Både jag och David hade fullt upp så att säga...


Men vi börjar väl från början. 

Om man lyssnade på Emil på morgonen idag så kunde man tro att ett världskrig till var på väg.  Så var lyckligtvis inte fallet, men illa nog, Emils flingor var slut. Ni kan säkert ana ungefär hur det lät på Sandgatan omkring åtta i morse när detta uppdagades. Denna mamman har definitivt lärt sig att välja sina strider med omsorg så givetvis åkte jag till affären på morgonen och löste problemet innan det blev en ännu värre katastrof än det redan blivit. 


Efter frukosten kom en mycket mildare och gosigaste unge och kröp upp i famnen. 

Idag har jag jobbat hemma. Planerat och förberett morgondagens kurs jag ska hålla och givetvis bokfört en hel del. 
Kursen i morrn är inte som de kurser jag brukar hålla. Då är det ju förtroendevalda som ska lära sig om lagar, avtal och regler. Nu är det medlemmar. Helt vanliga Handels medlemmar. Dessutom är jag helt ensam i morrn. Annars har man ju alltid en kollega att luta sig mot, nu ska jag stå ensam... Men det ska nog gå bra. Jag är taggad! 

Efter jobbet idag så bestämde vi oss i all hast för att åka och bada lite... 


Ja, och som ni kan läsa i inledningen så var det high life, så att säga. Bilderna här ovan är från när vi åkte dit. Lugnet före stormen kan en tycka. 


Detta är på hemvägen och Emil demonstrerar hur roligt det var!  Mamman och pappan är uträtta...

Barnen somnade gott i kväll och jag fick sammanställt allt inför i morrn, hoppas jag. 
Farmor kommer tidigt så det är nog läge att krypa till kojs nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0