Mer bröllopspyssel...

Idag på förmiddagen har jag varit inne på jobbet och jobbat lite fackligt medan Emil var hos mormor. Sen åkte vi hem och lagade lite lunch, åt lunch, väntade på Albin och sen har ungarna varit ute non-stop från typ halv två till åtta... 

Jag passade på att fila lite mer på bröllopsdetaljer, spika vigselprgram, skissa på ett program, placeringskort, festhäfte mm.

Innan pappan kom hem ordnade jag lite smoothie och macka till grabbarna ute i solen och sen vart det dags för Albin att åka på fotbollsträning och jag fick samtal av min underbara Camilla. Det är alltid så svårt att lägga på när man pratar med vissa personer, man vill prata i evigheter känns det som... 

Hur som helst, David hade med sig massor med rabarber hem från jobbet idag och när Albin såg det så beställde han rabarberkräm till kvällsmat så medan han tränade och David klippte gräset med ett stycke litet bihang (Emil) bakom sig, så kokade jag kräm.

När grabbarna kom hem var krämen klar och jag passade på att svida om till träningskläderna och ge mig ut på en runda i kvällssolen. 


Det blev en kort runda idag, men bättre att det blir en runda än inte alls, så tänker jag...
Dessutom blev det en hel det löparsteg i dag och då måste det vara kortare annars dör jag, kondisen är fortfarande icke existerande.
Men så länge jag faktiskt kommer ut och tar den tid som finns till att hinna med något pass hit och dit så är jag nöjd! 

Nu är det läggdags, och i natt ska jag se till att få fram ett litet täcke innan jag kryper i säng. Vi har nämligen tagit bort täcket nu och har bara påslakanet, men hur mycket jag än tryckte mig tätt intill David så var det inte varmt nog... 
Han fryser inte, men jag vill nog ha lite varmare täcke ett tag till. Ingen av ungarna har iofs täcken... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0