Nöjda gäster!

Vi har haft gäster ute i lägenheten i helgen och idag lämnade dom. Dom var så himla mysiga och när dom åkte lämnade dom choklad och en liten lapp. 


Så himla glada vi blir! 


Eftersom David jobbat idag så blev det ingen mysfrukost men lite jordgubbar hade han ställt i kylen så det blev lite lyxigare än vanligt i alla fall. 

Jag jobbade ju jag med kan man säg, lägenheten är städad, täcken, kuddar, filtar och mattor är vädrade. Lakan och handdukar tvättade. Blommor vattnade och allt är på plats igen för nästa gång. 

Sen gick jag in och laga middag. David kom hem (lite sent dock...) och åt med oss innan vi packade ut oss i bilen för fika med Davids föräldrar och syskon på Öströö fårfarm.


Det var ganska blåsigt men vi fikade i lä med filtar på oss och barnen höll sig varma genom att leka och springa.


Vi tog en promenad efter fika och mat (Dom andra åt mat).

Jag och barnen åkte till mormor och morfar och åt kvällsmat, ugnspannkaka!
Vi stannade ända tills det var dags att åka hem och lägga sig. David hade donat här hemma undertiden, sotat pannan. Brännt bort mer ogräs och fixat med husbilen. 

I morrn fortsätter packningen och jag har en del jobb innan kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0