Intensivt

Som tusan alltså!! 
Det är liksom plugg på ett eller annat sätt hela tiden. På dagtid, till 17 eller strax efter har vi den faktiska kurstiden, sen har vi grupparbete som vi jobbar med utöver kurstiden. 

Jag har en grupp som jag jobbar med Ideologin Anarkism om. Vilken luddig ideologi att djupdyka i btw! Sen har jag en annan grupp där vi jobbar med Grekland och hur våra liv skulle sett ut om vi levde där. 
Båda dessa arbetena är ju superspännande men väldigt, väldigt krävande och nu på morgonen, efter frukosten ska jag och min grupp redovisa det vi kommit fram till inom Anarkismen.

Det går förvånansvärt bra att vara ifrån grabbarna. Vi har ju så jäkla mycket att göra hela tiden så då är det lättare men jag blir väldigt glad av bilder hemifrån.

Som det här till exempel. 




Nähe, nu måste jag kila till frukosten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0