Något att vakna upp till...


På ett hotellrum på Djurgården i Stockholm vaknar jag idag upp till denna härliga syn. 
I en bäddsoffa brevid har jag mina älskade grabbar.

Igår tillbringade vi hela dagen på Skansen och vädret fick ju liksom inte att klaga på direkt så både jag och Emil är härligt rosiga av solen i ansiktet. 





Vi gick om Skansen butiken på vägen ut och köpte lite finfina grejer. Barnen fick bla varsina förstoringsglas så varenda knopp på vägen till hotellet blev noga undersökta.

Grabbarna var rejält skitiga efter all lek så en dusch var ytterst nödvändigt innan finmiddagen på restaurangen.

Vi avslutade kvällen med att krypa ner i våra sängar och kolla på den gamla hederliga filmen Askungen på tv. 



Nu blir det frukostbuffé och sen massa varma kramar med mina pojkar innan jag ska åter till kursgården. Har skjutit fram en hel del arbeten som ska fixas idag så jag lär inte bli sysslolös... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0