Throwback Thursday!

 
Här kommer ytterligare en ganska dålig bild och man ser inte riktigt vad den föreställer men det ska jag föklara.
 
Det är jag och världens bästa Martina.
Vi sitter ute på hennes trappa. Trappan ner till källaren där hon bodde under vår gymnasie tid. 
I den källaren hände allt. ALLT. Precis allt och vi har haft så roligt där. Alltså, vad vore mitt liv om jag inte hade vuxit upp med Martina och hennes källare.
 
Om ja inte är helt ute och cyklar så är denna bilden tagen på sommaren och det är fredag eller lördagkväll. Vi skulle säkert åka in till stan med hennes storebror och i vanlig ordning tog vi oss hem på ungefär samma sätt, med någon som körde raggarbil åt Tvååkershållet. 
 
Det var tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0