Vår i luften!

 
Igår var jag och Emil ute en lång stund på förmiddagen.
Det var underbart väder och vi gick på jakt i trädgården efter vårtecken.
 
I vår egen trädgård har vi inte sådär jättemycket men vi hänger ju en del i grannens trädgård ibland och där finns det gott om knoppar och vårtecken. Krokusen ovan är dock i från vår egen trädgård, vi har ett gäng inne i häcken.
 
 
Emil tog fram cykeln och släpade fram sina hopp. 
Jag stod brevid, hejjade på och lapade sol.
 
 
Tillslut fick vi pausa.
Jag gick in och lagade middag och Emil fortsatte pyssla utomhus en stund.
Efter middagen gick vi och mötte Albin när han kom från skolan och sen var grabbarna ute ända till kvällsmaten!
Jag gick in och bakade två limpor bröd undertiden.
 
Idag tar vi dagen som den kommer tills det är dags för jobb.
Vi har en hel del pyssel att dona med innan helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0