Cykel, Saft och sömnigt...

Idag har jag jobbat och stått i, med papper och bokföring. David jobbar ju som sagt dygnet runt, veckan om, just nu så barnen var hemma och för att inte det skulle bli rent slagsmål här hemma (och för att min hjärna började bli mos) så tog vi och utflyktade lite. 



Till Strömma såklart!

Går inte allas cyklar till Strömma när det suger lite i kaffetarmen? Våra gör ju det. Vi åker gärna ut dit på helgen och bara är en sväng. Nu var ju inte David med oss idag men det finns ju fika ändå. 


Vi stannade någon timme innan vi cyklade hem igen. Lagom tills pappan dök upp faktiskt och vi fortsatte cykla lite till. Till affären. 

Det blev färskpotatis idag. Dom är inte skitgoda nu faktiskt... 

Medan maten stod på spisen passade jag och David på att sila och hälla upp maskrossaften som var klar.
Den var jättegod och det blir säkert fler omgångar men nu först ska det bli syrénsaft och flädersaft. 



Ikväll har jag jobbat lite till. David och ungarna var ute till sent och sen skulle det kikas på Gladiatorerna. Det gick sådär... 


Nu ska jag följa hans exempel.
Det är jobbe i morrn med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0